Tema: Re: Kokia chemija stovi rentgenoskopijos ekranuose?
Autorius: Levas
Data: 2011-10-27 19:40:54
tai man priimti nelabai reikia. Gal labiau papildyti. Is visu balioneliu, viename kazkur 120 atm, o kitame 60. Susiradau medicinini reduktoriuka, kur galima vos vos pysh pysh daryti- dabar jau galima eksperimentuoti. Viena beda- beviltiskai sunkiai sukiojasi tie ciaupai.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt