Tema: Re: kodel tarp izeminimo metaliuko rozeteje ir sienos - 25V?
Autorius: Lynas
Data: 2011-10-25 15:12:06
dar "pjūklais" vadinome. Galingumai jų buvo tokie, kad Vilniuje, Algirdo g. ne tik neonkę su drato galu galėjai uždegti, bet ir prožektorinę lemputę. FF laboratorijose matavimus (tada VU Fizikos fakas buvo Partizanų g., dabar Naugarduko) buvo įmanoma atlikti tik tam tikromis valandomis (pjūklų darbas, taupant elektrą, vis dėlto buvo sinchronizuojamas su "balsų" laidų tvarkaraščiu)...
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2009-02-02-laisves-kryzkeles-radijo-trukdymai/3351
http://www.antentop.org/008/files/jamm008.pdf