Tema: Re: vel ebay, patarkit, prasau, kaip elgtis
Autorius: krk
Data: 2011-10-22 10:13:28
grazina tiek kiek issiusta, bet ta valiuta kuria ir paeme. is mano lt saskaitos eme svarais, todel svarais ir grazins, o sebas jau konvertavimu uzsiima.
jei ant paypalo uzsistatai, kad konvertuotu paypalas, tai jis tada paims is saskaitos litais ir litais grazins, tada nieko neprarastum, bet konvertavimas banko geresnis nei paypalo.

zodziu patikino jis mane kad is UK issius, nusiderejau iki 145 usd priemokos, vistiek man pigiau gaunas tos stakles ir su sita priemoka, nei kad is kinijos su dhl'o ismuitinimais.

tik dar klausimas, ar negali buti cia pasleptas koks reikalas, kad sius is UK warehouse preke, kuri ir tam UK neismuitinta, todel vistiek Lietuvoj ismuitint reikes?

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/