Tema: Re: Kaip cia yra su tais prailgintuvais?
Autorius: Gintas
Data: 2011-10-21 10:09:45
 Jau ir as taip apsisprendziau :)  Vienas dalykas firmineje riteje patinka-termo apsauga, jeigu kartais prazioplintum kiek apkrovei, o isvyniot patingejai.   Taciau kazkuo vistiek reiks pasitiket, juk jei ant kabelio uzrasyta 3x2,5, tai toks ir turi but? :) Beje, dar viena keistuma pastebejau-ant daugelio kabelio H07RN-F, nurodoma  maksimali darbo T yra  60 laipsniu. Ant kito, tos pacios markes maciau 85!  Minusines irgi skirtingos. Cia gal gamintojo ipatumai? Ar akiu dumimas?