Tema: Re: Kaip patikrinti ar įžeminta rozetė?
Autorius: Lynas
Data: 2011-10-18 15:34:21
jooo, vaikystėje sūnėnas sugebėjo praskėstas žirkles į rozetę sukišt-tai žirklių viena koja nuvirė,sovietiniai "kamščiai" (drato galas išilgai kamščio) atlaikė,bet vaikui nieko...
Kaip įžeminti "patogiai", aišku jei rasite neįžeminta :))
http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/854490.381-=(1456373567