Tema: Re: Q:Ausinės jūsų teismui...
Autorius: arunazz
Data: 2011-10-14 21:50:59
Mano nuomone tokia - ausines turi buti patogios.
Sios neatrodo patogios, tos dalys, kur gula ant ausu, neturi sarnyru, lankelis vientisas su ausinem, gal konkreciai galvai bus zjb, butinai reikia pasimatuot. Antras dalykas - jei nors kiek per stipriai spaudzia prie ausu - ilgainiui skaudes. Trecias dalykas - nuziuretu ausiniu tie paminkstinimai, kurie kontaktuoja su paausiais, ilgainiui nutrupes, liks tik porolonas.
Sitos ausines IR, veiks tik po kambari. RF traukia per 1-2 sienas, bet turi savo niuansu del radijo dazniu.
Asmeniskai man patiko Vivanco brandas, namie naudoju pora skirtingu modeliu. Dar galima Philips mazdaug astuntos klases (irgi yra namie naudojamos). Visos RF.