Tema: Re: 12 V maitinimo sistema
Autorius: Sail
Data: 2011-10-12 15:40:06
Nu tai papildomai imam rele, papildoma elementaru kapeikini maitbloki 12V ir
paseriam rele per ta maitbloki is 220, esanciu pries upsa.

Kai 220 dingsta, reliuske permeta upso akumo kontaktus tiesiai 12V
vartotojams, ir upsas nedirba.

Kai 220 pasirodo atgal, reliuske akuma atgal i upsa prijungia.

Kazkas tokiu stilium, bukai bet pigiai. Tiesa rele turi 10 A laikyt, bet juk
ne stebuklas tokios.

Esu dares kazkada panasius na ura sprendimus katilinej, tai atidirbo savo
tikrai.

Dar galim gal ir upso nenaudot, nes kompo maitblokiai veikia lyg ir nuo
110/220. Gal uzteks eilinio akumo pakrovejo pigaus prie svino akumo ir
sistemos su rele bei kompo maitblokio.

 ir paseriam ja per kapeikini maitbloki is u