Tema: Re: Lion gaivinimo idejos?
Autorius: Sail
Data: 2011-09-28 08:41:23
Esu kroves atskiras celes, paduodi 4.2V tiesiai i cele ir monitorini srove.
Taip notebooke matosi, kad is 4 celiu viena mirusi, krovimo sroves ner
visai. Tiesa, nebuvo tiklso batareika atgaivint laptopo naudojimui, tai ar
kontroleris pripazintu ja, negaliu pasakyt.

12V padavinet tai mkn jokiu budu negalima.