Tema: Re: Ideja: ledo sensorius
Autorius: Miegapele
Data: 2011-09-23 14:06:07
ar neuztektu ikisti sildymo kabelio gabala i vamzdi ir pamakaluoti dugne bei
pajungti taimeri nuo ketursakio voztuvo. jei gerai pamenu tai ketursakis
aktyvuojasi kai pereina i sildymo rezima o dingus itampai reversuojasi.
vadinasi pastatai taimeiuka eksperimentiskai nustatytam laikui kuris
startuoja kai ketursakyje dingsta itampa. i vuolia. kabelis sils tik tuomet
kai bus poreikis. aisku dar alima ikisti temp. davikli i vamzdi ir jei temp
vamzdyje nukrint zemiau kokios tai reiksmes ir  su siai salyga aktyvuojasi
taimeris (kazkiek leistu sutaupyti elektrai, bet realiai manau nereikalingas
ismislas). sorri kad norgiskai bet norgai tokiu prikisa. tiesa juos pajungia
ant pastovaus silimo. keistuolia kiek tai bet cia ju reikalas. tiesa gal kas
zino kiek maziausias R410a freono kiekis buna taroje. man reikia 2 kg tai
del tiek viso baliono pirkti neapsimoka o ir norguos tie freonai nesveikai
brangus.