Tema: Re: galingas (?) jungiklis
Autorius: Laimis
Data: 2011-09-22 16:55:56
ABLomas rašė:

> Bandau primesti, kokios problemos būtų padaryt paprastą "mechaninį"
> raktą iš vario vamzdelių ir plokštelių. 35A (net ne komutavimo, o jau
> "sujungtoje" būsenoje) reikalaus turbūt apie 3mm^2 kontaktinio vario
> ploto, kad niekas nekaistų ir įtampa nekristų - o tokį sujungimą
> neturėtų būt sudėtinga padaryt ir iš 4mm diametro varinių vamzdelių.

Grynas varis nėra labai tinkamas tokiam (kontaktiniam) reikalui (nebent
stipriai suveržti/prispausti); aš tavo vietoje tada išsivesčiau išorėje
kokią jungtį:
http://www.evita.lt/det-3484-rsag-20-kistukas20k..html
(6A/<0,01 omo kiekvienam kontaktui; tai 6-8 lygiagretūs kontaktai
laisvai turėtų tempti taviškius 35A);

ir atskiromis jos (lizdinėmis ar kištukinėmis) dalimis, komutuočiau.
Svoris turėtų gautis panašus, kaip to tumblerio (o jei jų dar kelių
reikėtų, kaip supratau)...