Tema: Re: Geras ar ne maitblokis?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-16 23:11:08
nu ir kas, kaip tik sia savaite dvi nugaisusias COBAs remontavau.

Brandas gi nieko nesako. Maitblokiai is esmes ir turi gesti- tiek konstrukcija, tiek eksploatacija jiems gyvenimo nepailgina...

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt

"azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message news:op.v1w2bwnta9rtzn@xps-pc...
je je... pas man vienas 450 vatų guli taip ir neremontuotas, dar pora po
400 turiu jau remontuotų... toks va ir chieftecas...