Tema: Re: kaip patikrinti BIOS`o batarke namuose neturint multimetro ? :)
Autorius: art_home
Data: 2011-09-14 08:32:55
> Parase protingai ka ? Tai kad itariant nusedus CMOS elementa pirmiausia ka
> reikia padaryt tai perrasyt BIOS'a ? Achujet.

o ko tu stebies ?  cia mazdaug kaip patarimas :"pakeisk elektrolitus".
Tinka visiems gedimams.  man tai jau juokas net ima is situaciju :" Sugedo
tas ir tas. Pakeiciau elektrolitus - nepadejo. Kas dar galejo sugesti ?" .
 Beja, as irgi pradeciau nuo batarkes keitimo. Kiek pamenu, senesni kompai
toki pranesima ir metydavo pasibaigus batarkei.