Tema: Re: Dreambox remontas
Autorius: S54
Data: 2011-09-13 16:55:48
LNB buna su ivairiais tarpiniais dazniais, 9.75,  10.0  , 10.6 GHz
gal tavo imtuve ne toks LNB tipas nurodytas ?

"BigM"  wrote in message news:j4nlv1$r2f$1@trimpas.omnitel.net...

Dar vienas faktas, ką buvo pavykę išlaužti dar iki meistro galvos
pareguliavimo, kad ant 4.8E man vietoj 11766H transponderio (kur yra
Ukrainiečių keletas atvirų kanalų) pavyko atsitiktine tvarka pagauti 12616H
transponderį, kuris nuskenavo ir parodė tuos UA kanalus! :) va čia tai man
buvo šokas ir niekaip nesupratau, kaip taip gali būti - galvojau, kad galva
nusisukusi, bet kai meistras pareguliavo, lyg ir nepagavau, bet jau tingėjau
toliau knistis į kurį dažnį dabar "nušoko" tie kanalai :)

Gal turit minčių kaip tokį bajerį paaiškint su tais 12616 vs 11766 dažniais?