Tema: Re: Elektriniu irankiu laikymas beveik lauke
Autorius: AndriuZ
Data: 2011-09-13 10:26:24
aga
tik kartais tiesiog suskilineja laido izoliacija ir paskui buni nemaloniai
nustebintas, kai patenka metalo drozliu ten ;)

"Levas"  parašė naujienų news:j4j642$iql$1@trimpas.omnitel.net...

Laikau "bulgarkę" ir kartais drėlę nešildomam garaže. Tiesa, garažas lygtai
sausas, nes visokie geležėliai nerudija. O štai "daiGtas" numestas ant
žemės, ties garažo duobe stipriai surudijo.
Matyt ties duobe stipriai drėgniau. Manau, kad temperatūra dzin, esmė
drėgmė. Ir dar aišku, jei elektros įrankį atsinešim iš tokio garažo į drėgną
kambarį, tai iškarto jungti nerekomenduotina dėl rasos.

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt