Tema: Re: 9 track data tape
Autorius: Levas
Data: 2011-09-11 23:33:16
Yra toks ponas Sileikis. Vardo nezinau. Seniau dirbo Lietuvos prabavimo rumuose. Jis kaip ir rinko technika lygtai rysiu muziejui ar panasiai. Pas mus rinkdavo visoki srota, turi musu patalpose issinuomaves kambariuka ir ten laiko keleta senu kompu (ten nemaciau magu). Bet jau kokius metus nemaciau as jo.

Va jis gal ir turi panasu.

--
Bye, Levas

--