Tema: Re: Reikia ideju NiCd pakrovejui
Autorius: svyt
Data: 2011-09-06 02:45:24
ko tai itariu nelabai tai idomus daiktas kad verztusi kas ji kopijuot, as
pvz net nenoreciau ji isbandyt, ko tai man neatrodo jie nei transporto
priemone, nei pramoga ar sportu, jie populiarus ko gero tik vilniuje,
pazystamiem turtinguose krastuose nusiunti vilniaus nuotraukas klausia kas
cia per aparatai. ir dar ir ta problema, kad nusedus akumui krenti ant
nosies.

--
vyt/ /