Tema: Re: Kaip pajungti projektorių?
Autorius: Levas
Data: 2011-09-02 23:37:12
biski paeksperimentavau su DVD grotuvu ir teliku. Va jei sujungti per YUV laidus, taciau nustatyti RGB ir dar  kogero paleisti "progresive", tai ant vaizdo fono gaunasi kazka panasaus i kvadratelius, taciau nespalvotas vaizdas puikiausiai matomas.

Jei supainioti YUV laidus, tai be Y vaizdo is viso nera. O makaluojant ar is viso nenaudojant YUV ir kita laida tai gaunamas nespalvotas arba neteisingai spalvotas vaizdas.

Dvigubas (pas mane) vaizdas gaunasi kai DVD dirba progresive ir YUV, tuo tarpu telikas composinte (ar s-video).
Perjungus RGB, DVD grotuvas automatiskai isjungia P ir padaro interlace. Tada matosi juodai baltas vaizdas...
Perjungiant atgal i YUV ir progresive, DVD isteriskai ispejineja, kad gali nesimatyi vaizdo (matyt ne veltui ispeja juserius), kad tik mano telikui pofig ir jis rodo visus variantus.

Pas mane sukisti visi laidai, todel TV pasigauna signalus ir YUV ir composite signalu...

--
Bye, Levas

--
http://www.vabolis.lt