Tema: Re: daikto gps sekimas
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-09-02 01:08:55
Naudojau kelis variantus pigesniu tokiu, tai nusivyliau stabilumu.. Buna
veikia veikia 3 menesius, viena kart profilaktiskai sms nusiunciu kad
kordinates paduotu - tyla, paskambinu - atsibunda ir sms dar parsiuncia..
Kita kart aliarma netiketai aptikau neveikianti ant kito aparato - budi,
veikia, sms atsako, aliarmas suveikia - sms neatsiuncia, sutrigerinu dar
kart aliarma - jau veikia.

Patikimiausias budas nepamest paskutiniu koordinaciu - suveikus aliarmui
siust sms su koordinatem kas 5 sekundes - brutalu, bet veikia. Dar visai
idomi funkcija kai gali paskambint ir klausyt kas vyksta.

Kokie niuansai su juo: Jam reikia ir GPS ir GSM rysio - jei daikta pavogs i
betonini pozemini garaza - geriausiu atveju gausi silpna gsm rysi su
paskutinem matytom gps koordinatem. Jei pvz ta daikta i fura ikis metaliniu
konteineriu, abejoju ar pagautum. Kita beda kuria laikau labai didele: GSM
transferio metu vagis visai netycia gali su kokia radija ar garsiakalbiu
uztikt kad eina skambutis.
As kai seniau motoroleri saugojau - jame dar buvo "ahujebytelna" sirena,
tokia kaip furistai pypsinimui naudoja su kompresorium - kai suveikdavo -
visa gatve pamatydavo.. po to akumas tuscias pasidarydavo :) problema buvo
sprest kad nesuveiktu be reikalo..

Po viso sito, patirties nera - nieko nepavoge dar, tfu tfu tfu..