Tema: Re: maitinblokio iš 220VAC į 24VDC apie ~5A su akumo prijungimu
Autorius: wolfas
Data: 2011-08-30 10:40:32
2011.08.29 23:40, Levas rašė:
> siaip, 24V ir 5A tai virs 100W maitblokis ir atitinkamas akumas. Maitblokis turi atiduoti ir 100W ir tureti galimybe krauti akuma... dar vatu prisideda. Ir norima maziuko, tikriausiai be ventiliatoriaus? :)

"mažas" gal ne taip išsireiškiau .. montuojamas ant DIN bėgio jis bus
labiau išpūstas į priekį ir į šonus, o ne kaip priešgaisrinių sistemų
stačiakampė dėžė ir labai ilga - užima erdvės labai daug ir nepatogus
įmontavimas elektros spintoj ... visiškai kitaip su ant DIN bėgio
montuojamais .

jei jau smūlkmenos rūpi, tai 5A galingumas gali būti su batareika kartu,
ir be jos .... tas nėra svarbu ... man gal tos galios užteks ir 3 A, bet
mėgstu turėt atsargos :)