Tema: Re: Stalo aukščio valdymas
Autorius: Levas
Data: 2011-08-28 21:36:35
PCB: 20Lt (jei paprasta)
Mikroschemos: 40Lt.
Power elektronika: priklauso nuo steperio.
Steperis: nezinau kainos ir neaisku kiek galios reikia.
LCD: 10Lt
PSU: priklauso nuo galios: 20Lt-?Lt.
Laidai mygtukai: 10Lt.
Dezute: ? 20Lt.
Softas: nerasau svetimiems projektams. Speju per vakara parasyciau, jei butu nuotaika. Dar kelias dienas reiketu testuoti ir gaudyti bugus ar derinti naujas idejas ar ergonomika.

Cia jei nera mechanikos darbu.

--
Bye, Levas

--