Tema: Re: Del muito sumokejimo
Autorius: Virginijus
Data: 2011-08-25 15:45:19
Vistiek pigiau nesigaus....
Aš turėjau panašią patirtį su DHL ir siuntiniu iš Malaizijos. DHL pasisiūlė, kad gali sutvarkyti viską už kažkiek pinigų, arba galiu tvarkytis pats. Galvojau nemokesiu tarpininkui, pats viską susitvarkysiu - pasiėmiau popierius, nuėjau į muitinę, o ten sako  - duok užpildytą deklaraciją. Niekas nesiruošia ten sėdėti ir aiškinti kaip ją užpildyti, blankų nėra (gal ir yra , bet niekas jų nedalina). O jei ir būtų, ar mokėtum teisingai viską užpildyti? Sako, va ten yra muitinės tarpininkų, paprašyk jų, jie užpildys. Žinoma, jie užpildė kompiuteriu, atspausdino, nes turi programą. Bet už ačių niekas nedaro, vistiek reikia susimokėt. Po to dar reikia eit į banką susimokėt muitą/PVM, grįžti atgal, tada jau su popieriais pasiimti siuntinio. Žodžiu, sugaištas pusdienis ir išleista tiek pat pinigų. Kitą kartą iš karto sakysiu, kad tvarkytų viską patys :). Kaip dėl Kauno nežinau, čia viskas vyko Vilniuje.
Virginijus.