Tema: Re: ar labai blogos tokios vaizdo stebejimo kameros ?
Autorius: miegapele
Data: 2011-08-09 14:57:10
uztat gali akiu lygyje graziai paslepti tokioje vietoje pro kuria
neisvengiamai teks eiti. ir zulikas tvarkingai pro ja vaikscios ir
fotografuosis nieko neitardamas. cia jau butu ne prevencine priemone kaip
kamera ant stulpo kuria visi mato ir nelabai kas bijo, o post faktum zuliko
foto. kamera ant stulpo ir taip kabo, tik naudos is jos mazai ne i
prieplauka gali ir daplaukti ir tt. Perdaug sudetingas reljefas. a vot tokis
zaislas but labai net patogus.