Tema: Re: Elektros energinos matuoklis, koks?
Autorius: Ramaas
Data: 2011-08-02 19:37:33
nu nezinau pas mane po poros savaiciu pastovaus ijungimo neislaike
o kai tikrinau trumpai po 1 diena viskas gerai su rodymu buvo.
tik tavo mandresnis pas mane rode tik kiek elektros imama  kiek per valanda
isdegina su kaina ir bendras kiek isdeginta is viso yra.

R.

"tas kuris virshija"  parašė naujienų news:j19569$2vr$1@trimpas.omnitel.net...

Jau puse metu usinu toki daikta. pirktas SSS uz 50 lt. Rodomo tikslumo
man uztenka, gest niekas nesugedo dar kol kas. Rodo voltus, amperus, pf,
vatus, voltamperus, sunaudota elektros kieki, kaina ir dar kazka. Ziema
naudojau ziureti, kiek elektros silumos siurblys valgo.