Tema: Re: pasigirsiu....
Autorius: bigT
Data: 2011-07-28 22:39:56
Laikas..... nu galima po darbo sedet ir tv pulteli maigyt, o galima ir
kazkuom uzsiimti maloniu sirdziai. Man asmeniskai labai patinka visoki toki
gaminimo procesai.... Taip kad laika vertinti nera prasmes. Viskas truko
~3sav pasiknisant vakarais po darbo.

Bilietu kiekis... 60Lt mamka, 12Lt CF-SATA ir 10Lt CF-PATA, 18Lt PCI-SATA,
dazai atrodo 24Lt, org stiklas 50lt,
USB-LCD - 50lt.
Maistas, laidai, RAM, varzteliai, gumines kojos, LCD ekranas, mygtukai ir
t.t. - niekas nekainavo nes tai per N metu is visokio sroto isimti dalykai.

Vadinasi total 224Lt + CF kortele uz kuria nemokejau dar nieko, bet speju
bus kokis 30lt.
HDD neskaiciuoju, nes tiek i DIY tiek i gamyklini nas'a juos tektu pirkti.

Dabar prasom surasti man firmini NAS'a uz ~250Lt su tokiom funkcionalumo
galimybem (gali pasidaryt ka tik nori).