Tema: Re: Licio jonu polimeru batarkiu paruosimas
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-07-27 22:53:08
Cia gal nuo telefo gamintojo dar priklauso ? Nes irgi esu pastebejes paradoksa. Telefonas
su licio akumu ijungtas i pakrovima bet visiskai nenaudojams per puse savaites issikrove.
Tai yra jis is pradziu pasikrauna. Problema ta, kad veliau, jei nenaudoji telefo - sis
nors ir rodo beterijos lygi bet lyg ir jo "netikrina". Todel su ijungtu i tinkla pakroveju
matau kaip issikraudineja ... kol telefas issijungia. Tuomet "vualia" ima krautis ir
pasikrauna...tik pats isijungti nemoka.
Visai kitaip jei juo bent karta pasinaudoji - tuomet jis pasitikrina matyt viska savyje ir
atranda, kad gerai butu pasikrauti...