Tema: Re: Pons Dundulis prasisuko
Autorius: miegapele
Data: 2011-07-25 14:00:57
is mano patirties tai switchai po zaibo pakibdavo del visokiu generaciju
kabeliuos. net jei pataikydavo 50 metru atstumu nuo pastato kabeliai matyt
prigeneruodavo visokio velnio. ekranuoti ir izeminti kabeliai problema
sumazino iki nykstamo dydzio, o vat apsaugos nuo virsytampiu tuo metu
kainavo karve tai ir sukomes be ju.