Tema: Re: Q:tarybiniu laiku prietaiso atgaivinimas
Autorius: Evaldas
Data: 2011-06-21 14:27:50
Vietoj to 145 pabandymui dek bilekoki 1,5V elementa kur visose Maximose
pardavineja, o jei reikia ilgesniam darbui tai
bet koki alkaline technologijos, geresnio gamintojo (Varta, Energizer ir
t.t.).
Jauciu D gabarito bus ko gero geriau nei ta origianli rusiska iskasena.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_battery_sizes