Tema: Re: Sroves nuotekio rele ir elektros krautuvas
Autorius: Laimis
Data: 2011-06-17 16:50:38
Levas rašė:
> nugi vektorine algebra... faziu sroves susisumuoja ir per neutrale
> neteka. Balansas gaunasi ir niekas nieko neismusa. O kad atviroje N
> indukuotusi zymios sroves taigi nelabai.

Jei gretimame laide impulse teka 20 A, tai esi tikras, kad kabančioje
neutralėje nesiindukuoja bent keli voltai ir nesigauna keliolikos ms ir
kokių dvidešimt kelių mA impulsiukas į, kaip pats sakei, į labai gerą PE
kontūrą...?
Kiek aš suprantu, tai nafig tokiu atveju nereikia jungti
SNR neutralės, jei per ją neteka srovė ir ji iš principo nenaudojama.
Tavo pajungimas, tai kaip tyčia SNR subalamutinti. Suprantama, kad
sistema universali, tačiau bandyk tada bent jau šiam krovikliui
trumpinti/šuntuoti neutralę aplink SNR.