Tema: Re: Idėjų dėl vandens greičio daviklio
Autorius: S54
Data: 2011-06-14 16:03:44
nu tai mokinsis optimaliu kampu laikyti korpusa ir bure(s)
o tai bus 10 mazgu ar 10.1 nelabai turbut svarbu
na tegul temos autorius tegul pats sprendzia
dar juk svarbu ne tik absoliutus greitis vandens atzvilgiu, bet ir greitis
tikslo atzvilgiu, ypac plaukiant pries veja.

"lietuvys"  wrote in message news:it7k90$cp$1@trimpas.omnitel.net...

Sustabdys, jei buriuotojas nori sportinio rezultato, o panašu, kad nori, nes
rašė, kad stebės ar jachta greitėja ar lėtėja. T.y. kaip gerai jis ją valdo.

Marius