Tema: Re: Voltcraft VRLA
Autorius: Kantega
Data: 2011-06-10 00:22:43
> svino akumas. 17Ah iskraunant per 20h.
Aišku...

> Max krovimo srove- 6.8A?
na, kiek aš angliškai suprantu tai "pradinė srovė: nažesnė nei..."

> Max krovimo itampa 14.4V (trumpam iki 15V)
kiek tas trumpam yra? pora sekundžių ar pora valadų?

> Standartinis zelinis ar kitoks akumas. 2002 jau bus lavonas. Jei ir veiks, tai netures nei talpos nei geros vidines varzos.
O talpą kaip nors paprastai galima pamatuoti? Vidinę varža galima man rodos išmatuoti palyginus išmatavus UI prie aprovos ir žinant UI be apkrovos...
Ant bajerio pamatuočiau :)

> Prasom neismesti, o teisingai utilizuoti. Neterskime Lietuvos.
Na, Lietuvos tikrai niekaip neteršiu jau kuris laikas ;)