Tema: Re: Q:Video-Audio laidas.
Autorius: Levas
Data: 2011-06-02 12:49:38
liau liau.

Tada turi buti gysla, ekranas, sarvas. Nes elektra megsta grizti atgal i saltini.

Idealus kabelis turi buti 3 x koaksas + bendras sarvas aplink. Viso 7 kontaktai.

Video out, video return, left out, left return, right out, right return. ir Shield. Shield tikriausiai pajungtas tik vienoje puseje.

Taciau kadangi nera tokiu buitiniu prietaisu kur naudotusi "return" signalai, tai nesvarbu.

Bye, Levas