Tema: Re: req: SC4624MLTRT Step down DC/DC Regulator
Autorius: lietuvys
Data: 2011-05-30 15:25:37
Viskas gerai kiek man teko pirkti iš alibaba ar aliexpress. Per alibaba susirandi kontaktus, bendrauji, sutari, apmoki.. Ten netgi yra escrow - pirkėjo, pardavėjo finansinė apsaugos priemonė. Pirkėjas sumoka iškart, bet pardavėjas gauna pinigus tik tada, kai pirkėjas gauna prekę, ar pan..

--

Marius
IT, elektronika, mikrokontrolerių programavimas