Tema: Re: universalaus distancinio
Autorius: Veritas
Data: 2011-05-30 12:03:41
Nemanau,kad tiek logitech,tiek comgenius,tiek tas,kuri tu radai duombazes
vienodos. Jie tures skirtumu. Man genius buvo normali programa,kai reikejo.
Nesakau,kad gali palaikyti visus prietaisus. Ypac teikus su dvd,retesnius.
Budavo,kad mokinuka programavau is  to lenkisko universalaus po kelis kodus.
Susirasau kodus,kurie aplamai reaguoja ,o paskui is kiekvieno isrenku po
kelias reikiamas teisingai valdomas funkcijas.