Tema: Re: Vandens voztuvas
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-05-30 10:54:21
Nu va nuraminai mane, aciu.
As mastau, padaryt taip, kad siurbliukas pradetu suktis tik svieciant
saulei, nes kolektorius savadarbis bus ir nasumas jo nebegalinis. Jei saules
nera ir tarkim lietus, tai nepompuoja jis vandens is backos i kolektoriu
idant neatsaldyti jo, geriausia aisku butu matuot temeperaturu skirtuma ir
tada paleidinet siurbliuka. Tik tam atvejui jau reik ir saules bateriju ir
kontrolerio ir akumuliatoriu. Vargu ar tokia sistema kada nors sutaupytu
elektros tiek kiek prireiktu jos tokiam siurbliukui karts nuo karto
paleisti. O kontroleriuku pas kiniecius ebay ieskok, maciau yra nebrangiu.