Tema: Re: Lituojami kistukai i 220
Autorius: bastunas
Data: 2011-05-26 09:58:51
Jau senai pastebejau, kad jei padarai kilpute ir laida aplituoji po kurio
laiko varzteli randi visiskai laisva. Didesnem srovem naudoju tokius juodus
pailgus kistukus, kainuoja apie 8 litus. Ant laido galo uzspaudziu tiesu
antgaliuka ir tada priverziu. Kistuko ipatybe tame, kad ten laidas kisasi i
vamzdeli ir verziasi is sono varzteliu, o ne po varztelio galva kaip
dazniausiai buna. Aplituotas laidas yra kietas i vos pakaitus atsilaisvina.