Tema: Re: Vel Paypal ir refund
Autorius: Levas
Data: 2011-05-25 12:02:47
Tavo pirkinys 58USD.*2,454=142.3Lt.

Taigi siunta vadinama "nedideles vertes". (<160)
Siuntejas imone, tai nepatenkinam salygos "nekomercine".
Taciau suma daugiau 75Lt. Vadinasi PVM gausi moketi.
Uz muitinimo paslauga...? 14LT? nepamenu. 30+14=44Lt mokesciu.

O praktiskai kaip pasiseks. Pagal muitines menulio fazes. Pagal praktika, is USA man dazniausiai tekdavo moketi.

Bye, Levas

P.S. Ismintis is cia: http://www.post.lt/lt/index.html?id=1385
RTFM!