Tema: Re: Lydmetalis nelimpa prie lituoklio.
Autorius: Veritas
Data: 2011-05-24 21:38:37
man tie rusiski laikydavo gan ilgai,nieko as ten jiems papildomai
nedarydavau.Aisku,tuo metu tik megejiskai ka nors pakonstruodavau savo
malonumui,ne tai kad kur dirbtuvese dienu dienom eitu.Neretai pamirsdavau as
juos ir isjungt eidamas miegot.Bet kinietiski tai daznokai nueidavo,bet ir
kaina atitinkama.