Tema: Re: Pagalbos :) Nezinau kas kur :)
Autorius: Raimundas
Data: 2011-05-23 12:25:56
 > bet man kazkokie keisti  Y_R_V; C_B_U ir CVBS_G_Y, nematyti kazkokie

taip užšifruoti kelių funkcijų išėjimai:
tikriausiai Y_R_V; C_B_U ir CVBS_G_Y gali būti perjungiami kaip:
YC - pirmi simboliai, tai SVideo;
RBG - antri simboliai, RGB ir prie jų sinchro signalai esantys toliau;
VUY - YUV arba componentinis išėjimas(įėjimas);

kaip jau rašė apačioje yra CVBS, kuris turėtų visą laiką būti
compozitas, t.y. tai kas televizoriuose dažniausiai būna video-in.

Raimundas