Tema: Re: Li-Po akumas
Autorius: Levas
Data: 2011-05-19 18:49:54
As nenaudoju apsaugos, nes naudoju srota ir man dzin, kad vienas kitas akumas issikraus iki nulio. Beja, nera taip baisu kaip sako. Atsigauna tie akumai. Gal praranda kazkiek talpos, bet dar veikia.

Va, jei pirkciau kazka brangesnio tai pagalvociau. Gal koki mobiliako akuma paskersciau ir islupciau ta apsauga. Ar is DX uz pora zaliu.

--
Bye, Levas