Tema: Re: kaista kistukas
Autorius: Levas
Data: 2011-05-19 14:24:13
Matai, man visi klausimai apie rozetes ir investicijas baigesi, kai karta namiskiai-prikolistai manes, sedinti prie kompo paklause:

-Levas, cia rozete biski dega.
-Nu ir kas. Pasvils ir nustos.
-Bet liepsna dideja....
-?!@#$%?

nuvarau- prailgintuvo galas, ir is jo bei kistuko, dega grazi liepsna kokiu 10 cm aukscio liezuvelis. O uz pusmetrio uzuolaidos.
O svolociai artimieji ziuri i mane ir krizena.... matyt del to kad CO2 gesnintuva namuose itaisiau. :)

Bye, Levas