Tema: Re: Auksas procesoriuose...
Autorius: Fred
Data: 2011-05-17 16:02:42
    Nenorit Pentium Pro po 1 gramo Au kaina as jums parduosiu, galesit istisus 1,2 gr uzsidirbt :)
    Is tiesu, kiekis ten gerokai mazesnis, nei jus sakot, jei netingesit, galit rasti keliuose forumuose net ir mano minityrimo isvadas kazkur Internete, kiek ten jo yra. Kadangi man tai kainavo labai brangiai, sakyti nesakysiu :)