Tema: Re: Reikia pagaminti 3 asiu CNC
Autorius: Valius
Data: 2011-05-13 12:06:49
Matot iprastai tokiems darbams naudodavom 5 asiu CNC

http://public.fotki.com/Valiaus/darbas/ww-jpg.html

Na dabar jos gavo dvi tris dienas pasiilseti. Is esmės jos yra pakankamai
apkrautos kad dar papildomai kazka droztu. Kadangi manau dauguma zinot kiek
kainuoja pirkti naujas „Brandines“ stakles is gamintojo del to ir kilo
mintis pasidaryti jas LT. Dar vienas turimu penkiaasių minusas yra siek tiek
per trumpa X asis del to ruosini reikia drozti is keliu daliu o poto
sujungineti arba statyti ruosini vertikaliai ir su spindeliu vazineti aplink
ji. Tas kainuoja daug laiko + CAMas darosi sudetingesnis na zodziu daug
niuansiu. Del putos kuria naudojame drozomui tai ten Pliuretanines putos jos
pakankamai standzios ir lengvai droziasi del to dideliu vibracijų nebuna. Is
esmes tai ir man atrodo kad cia kazko sudetingo nera. Is esmes tai gi tik
dvi asis reikia surinkti. Idomu butu tik suzinoti ar kas apsiimtu jas
sutverti ir kiek kaina skirsis nuo minetu „Brandiniu“ :)