Tema: Re: Nichromo viela
Autorius: Sail
Data: 2011-05-05 09:08:26
Čia priminėt. Jei lygintuvo spiralė tiesinasi, tai berods 89 esu nusipirkęs
atsarginių lygintuvo spiralių su mintim kad prireiks. Ir panašu kad
smegeninėj išliko ląstelė, kuri primena, kur gali voliotis toks daiktas.
Eisiu knistis.

Dėl plieninės vielos, tai variantas, reiks išbandyt, tik
autotransformatoriaus nėra, tai reiks mąstyti, kuo srovę nuribot. Bet irgi
yra variantų, nes suvirinimo aparatas oldschoolinis garaže yra.