Tema: Re: Kaip teisingai pamaitint sviesdiodzius?
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-04-14 12:23:52
Tai kad fiziologiskai blogai sekasi tarti, ziurint pagal rasyba.
Kai rašo be lietuviškų raidžių, tai galiu suprasti, tipo nėra klavos,
greičiau ir pan.
Bet kai raso pati zody ir nesugeba ilguju ir trumpuju teisingai rasyti, tai
kita beda.

"TU" <tu@mail.info> parašė naujienų news:io539p$m57$1@trimpas.omnitel.net...