Tema: Re: ?alio klausimai d?l led draiveriø
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-04-14 09:59:24
Tada draiverio reik. Paziurek diodu aprasyme kiek jis ima sroves ir kokia jo
itampa.
Nuosekliai sujungtu diodu itampa susumuok (tarkim 3diodai po 4V lygu 12V) o
srove reiks ribot draiveriu pagal diodu srove. 1W diodams paprastai buna
330-350 mA. Tai grandinei riboji srove tokia kaip vieno diodo srove.