Tema: Re: cross: CB radija triuksmauja...
Autorius: Shlipsas
Data: 2011-04-12 19:28:11
Na gal generatorius kaltas? Ar ryshys skiriasi kai masina dirba ir kai
nedirba? Reaguoja tik i gaza, ar ir i kitus dalykus kaip el langai ir tt?
Pvz mano dirba tvarkingai, ale vat per plikledi pastebejau, kad kai abs'as
suveikdavo, tai po to sekunde kokia patrashkedavo eteris.

O kita racija bandei? Triukshmauja?

--
Shlipsas
865920307 / Vilnius