Tema: Re: Laidinė-požeminė signalizacija
Autorius: Deivas
Data: 2011-04-11 14:55:17
OK, dėkui. Aš irgi galvojau panaudot telefono kabelį. Galvoju paimti 75 m
ilgio laidą ir vienam gale sujungti du laidelius - gausiu 150 m.

Benaršydamas po Lemonos puslapį radau tokią lauko sireną:
http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=56293
Ją prijungus nereiktų jokių relių, užtektų susirasti maitinimo šaltinį. Ką
manot?

--
Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/