Tema: Re: audio kabelis
Autorius: Levas
Data: 2011-04-07 18:04:26
koks skirtumas koks stipriakas. Rimtesnis stipriakas turi dvipoli maitinima, o paprastesnis isejime kondika. Kondikas nupjauna DC ir gaunasi grynas AC.

O vienas laidas "minusas" nera minusas, tai "Zeme", "Nulis". O kitas "output". Taciau tupam enduseriui zymiai paprasciau paaiskinti kad cia pliusas, ten minusas. O ir su DC poliariskuma garsiakalbiu nustatom, kad sinfaziniai iskraipymai nesiautetu.

Gi daugelis zmoniu ir 220 rozeteje randa pliusa ir minusa. Nors ten tikrai to nera. Bet taip paprasciau paaiskinti.

--
Bye, Levas