Tema: Re: padekit apsisprest del mobilaus
Autorius: siGis
Data: 2011-04-05 22:58:00
Naudoju Samsung monte. Ekranas kietas - dar nei vieno ibrezimo. Pacia pirma
diena padejau ant masinos kapoto kad gps-as palydovus pasigautu ir
nuvaziavau. Teskesi ant betono. Jokiu pasekmiu. Pripratimui reikejo panasiai
savaites. Dabar pataikau net ir i labai maza nuoroda narsykleje :). Kai
pradedi lysti i gilesni funkcionaluma atrandi visokiu netobulumu. Daugeli
pavyksta isspresti naudojant ivairias programeles is kitu kureju. Kitus
trukumus turetu salinti gamintojas atnaujinimu pagalba, bet to dar nedariau
nes bijau galimu nesklandumu ir netrumpo tel. numeriu saraso praradimo.
Intensyvus naudojimasis internetu, knygu skaitymas bet kur ir bet kada, GPS
tai dalykai kuriais nebuvo galimybes naudotis ankstesniame telefone. Yra ir
daugiau naudingu savybiu.