Tema: Re: 6V kintama -> 5V nuolatinė
Autorius: Levas
Data: 2011-04-04 17:59:24
Kokia schema?

1) sepic stabilizatorius. Cipas dar nezinomas.
2) Liion impulsinis stabilizatorius-krovikas. TI cipas.
3) Liion akumas. Arba maisiukai, arba standartines backutes.
Toliau priklausomai nuo poreikiu:
1) LED draiveris lempom.
2) 5V USB stabilizatorius.

Optional: Liion apsaugine mikroschema, koks nors indikatorius.

Manau viskas tilptu ant mazytes ploksteles.

--
Bye, Levas